måndag 8 december 2008

I Lördags

Då var det min och systers dag
Vi gjorde stan i Hudik på dagen. Hittade kläder till bröllopet. Ni som känner oss kan nog lista ut att det blev lika... Kanon nöjda! Hade gruvat mig för att hitta något både snyggt och som jag skulle trivas i. Men när vi såg klänningarna som mötte oss när vi gick in i affären var vi båda sålda!

Vi måsta ju inviga dom på kvällen. Då var det dans på folkan till Perikles. Hade en bra kväll. Lagomt med allt. Innan jag åkte hem stannade jag uppe på August, träffade massa kompisar där. Roligt med vänner från Nytorp. Det kryllade av Nytorpare där;) Skitkul!!

På fredagkväll var jag och far på julbort med FTMR. I Järvsö på Kramsta, riktigt trevligt och massa god mat! På fredag ska jag på julbord igen, med boendet. De blir trevligt!

Är så nöjd med min nystädade bil!!
Kramisar

Inga kommentarer: