måndag 8 december 2008

Minnen

Är hos min käre bror i Ljusdal
Ja å syster Mimmi är här. Vi alla tre har varit på Michels och ätit. Gott! Nu håller Mimmi på att klippa Niclas. Blivit lite långhårig...
När vi kom hit la jag mig i brors säng och han fixade musik. White Lion, dom e ju skit bra! Ljudet bara dunkade ut ur högtalarna. Då blev jag riktigt nostalgisk! Drömde mig tillbaka till Nytorps tiden. De e ju lite samma sak som här. Elevhem på Naturbruksgymnasiet. Massa elever i samma hus. Hög musik på varit håll. Gemenskap! Alla dörrar öppna, alla känner alla. Det är något mycket speciellt. Ni som inte varit med om det har verkligen missat något! Det är en underbar period i livet jag fått uppleva!

Senare ska jag och sys åka på dansträningen. Bror ska inte med för han är inte helt frisk än. Jag har inte varit iväg på några veckor nu, hoppas det blir bra ikväll.

Jag älskar verkligen mina syskon! Det är ett mycket speciellt band mellan mina småsyskon och mig. Speciellt oss tre! Det är något i oss som bevisar att vi är syskon, på ett mycket positivt sätt.

Vi för evigt!
Puss

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Det var över tre år sen jag var på dansträningen sist :) Samma år vi tog studenten. Är det bra där nu? Är det mycket folk som brukar åka dit?