torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Idag blev det inget alls för mig. Jag har blivit sjuk=( Nej, inge roligt. Är så sällan sjuk så jag inte orkar göra ved som är planerat, men idag orkade jag inte kliva upp ur sängen imorse. Har jätte ont i halsen och känner en liten täppa i bihålorna smyga sig fram. Nu efter jag klev upp å duschat osv har jag ont i huvudet oxå, ni vet sådär när man håller på att bli sjuk. Ska dricka lite te och ta några värktabletter sen blir det nog vila en stund. Men har så svårt att ligga och slappna av när jag vill göra en massa annat iställe! Men vilar jag nu kanske jag orkar nåt senare...

Hoppas jag piggnar på tills imorgon. Det måste ja! För då ska jag städa å sen till kusin. Jag, Mimmi och Niclas ska till kusin Jenny imorgon. Hon som jag var till i måndgas=) Mimmi ska klippa henne och Matilda. Så ska vi ha lite födelsedagsfika för alla födelsedagsbarn=)

Å sen på lördag ska jag ju jobba på boendet å då måste jag vara pigg!!! Har dessutom funderat på att gå ut i Bollnäs då på Hela huset gungar på Folkan. Okej, jag måste vila idag!!

Jag blev lite smått nöjd med den nya bloggmallen. Gillar den vita bakgrunden, det blev liksom lite mer stilrent. Men finns massor att göra innan jag skulle bli nöjd...

Kram

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Du får ta å krya på dig! Jag vet hur det är, massa saker man vill göra hela tiden, så man har egentligen inte tid att vara sjuk :) Men det enda som hjälper är ju att vila...