torsdag 26 mars 2009

I-Landsproblem

Det blev ingen vila på förmiddagen för mig. För den har redan gått nu. Fastnade vid internet så klart...

Anna loggade in på msn så började vi kika på lite bilar åt henne=) Hon ska inte köpa nån ny just nu men man kan ju drömma lite=)

Jag håller på och kikar på nya fälgar åt min bil till sommaren. Finns en massa men vet inte riktigt vad jag vill ha och vet heller inte om man ska köpa billigare begagnade eller fabriksnya. Jag och Anna kom nog ändå fram till att det smartasete om man ska ha bilen i några år är att köpa helt nya med nya däck osv. Men det är mycket pengar och man måste ju verkligen hitta det man gillar då oxå. Å jag kan ju inte direkt fråga bilen vad den vill ha.. =P

Ett stort problem som gjorde att jag inte kunde vila..

Ett stort I-Lands problem...

En av modellerna jag gillar men är rädd att dom blir lite för mörka på min bil...

Nu ska jag nog skita i att vila och göra mig iordning istället. Sen åka och göra någon glad=) De blir nog bra. Får vila framåt kvällskvisten istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: nej motivationen är kvar, tiden är det dessvärre med :( men jag får försöka tänka på det på någe vis haha. Få in mera vardagsmotion istället.

ja yoga är juh verkligen superskönt :) man blir som en gummimänniska hahaha!

lycka till för dig med :)