fredag 27 mars 2009

Fredag

Solen är helt underbar idag!!
Jag har varit å städat nu på morgonen. Ska snart ta bussen till Järvsö där min bil står, sen fortsätta upp till Ljusdal. Uträtta lite på köpingen sen hämta Niclas på skolan. Så blir det fika hos kusin Jenny i alla fall=) Fast utan Mimmi =(
På köpingen ska jag köpa nya mjukisbyxor å en tröja och en parfym som jag kollade på igår.

Det ringde nyss på mobilen. En av mina chefer var det. Ett missförstånd har uppstått så det blir inge jobb för mig imorgon. Bara att acceptera men lite tråkigt när man är inställd på det. Så behöver man ju pengarna mer än vanligt just nu oxå... Men jag har ju många pass framöver iaf. Fast just därför vore det skönt att göra ett pass nu innan den riktiga vår och sommar stormen börjar. Får göra nån nytta hemma istället!! Börja kolla på hundgård kanske.. vore inte helt fel!

Undra vad jag ska göra imorgon kväll då..?! Nu när jag helt plötsligt får välja. Zlips i Hudik. Perikles/Wahlströms i Gävle. Hela Huset Gungar i Bollnäs... Hmm... Får fundera på det. Förslag?

Ja då fick jag helg nu då=)
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

vad skönt att vara ledig imorgon istället då! en dag att bara rå om sig själv :) Ha en fin helg gumman! Pussss