onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Solen skiner idag och det är typ vindstilla. Det är fortfarande ganska kallt, men de gör inte så mycket. Underbart när solen blir så varm, det känns som om våren smyger sig sakta och försiktigt fram. Längtar! Det är liksom som innan julafton, man väntar och längtar så spänd. Förväntansfullt. Man vet att den kommer, men längtan och väntans tider går ju såååå sakta!

Vi längtar efter dig!

Idag är jag nere på kontoret och har "praktik". Hjälper Janne lite oxå så jag gör nå nytta. Vi ska jobba på lunchen. Sen funderar jag om ja ska hälsa på en annan sol... sol-ariumet. Det var månader sedan sist å jag tycker ju det är så underbart avslappnande och efteråt känner man sig mycket piggare. Ja innan man duschat är det kanske inte så, den lite vidbrända doften av grillat fläsk är kanske inte så ljuvlig.. men sen känner man sig liksom inte lika blek.. Nordisk-blek.

Onsdag innebär egentligen dansträning. Men vi har jour den är veckan så jag tro att dagen dans hoppas över. Det blir liksom så omständigt att fixa runt om med allt. Lite skönt att bryta mönster oxå.. Men vem vet, det kanske blir träning ikväll=) Valet på onsdagar kan vara ganska avårt. Bollnäs - Delsbo - Hudik. Vill hellst Delsbo men där är inte Eric och det är ju sån j--la väg dit. Eric är i Bollnäs men dagarna blir så lång om man ska stanna kvar efter jobbet.. jaja vi får se. Tror Anna skulle vilja till Delsbo men vi kan ändå inte samåka idag, synd. Mamma å Mimmi ska träna i Hudik.

Dagens roman=)
Kramar

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Ja, den är ju så himla tråkig. Den känns så lång på nåt vis. Men jag åker nog Kalvstigen om jag ska dit, hittar bättre efter den vägen =) Men har fortfarande inte bestämt om jag ska dit...

Anna Nilsson sa...

Jo, jag kände inte för att bara sitta hemma nu ikväll, så jag åkte dit ändå. Det var riktigt roligt faktiskt, även fast vi bara var 4 par :) Lärde mig väldigt mycket eftersom man fick hjälp hela tiden!