tisdag 3 mars 2009

Bilder

Har kikat runt lite på nätet och det finns många olika erbjudanden om framkallning av foton. Jag ska sortera lite bilder och sedan testa något av alla dessa företag. Har ni bra erfarenheter av framkallning via nätet? Vilket företag använder ni er av? Jag har köpt två stora fotoalbum/böcker idag som jag ska limma in bilderna i. Det kommer bli fint=)

Sen ska jag hoppa in i duschen, efter det vill jag kolla på nån bra film. En riktigt lugn kväll! Mys, jag Freja och katterna=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

svar: jo asså jag får juh välja vilka påsar jag vill ha i :) men det var i startpåsen så var det alla smaker och jag gillade inte svamp.. därför ville jag byta två av de som var kvar men det fick jag inte... knepigt eftersom de inte var öppnade :/ men men

Anna Nilsson sa...

Jag har blivit mest nöjd när jag har beställt från snapfish.se. Det har blivit bäst kvalité där och rätt storlek, vilket är väldigt svårt har jag märkt genom andra företag!

Anonym sa...

vi har framkallat mycket kort från extrafilm, de har bra pris och så blir det snygga bilder! KRAM

Anonym sa...

Byxerna passade som handen i handsken... Super sköna! :)

Pussen & kramen frånen Saraen!