torsdag 26 mars 2009

Middag

Ska snart börja med lite middag. Å det blir kanoners god efterrätt! På en torsdag=) men de är ju nästa helg! Tack Anna för receptet till efterrätten! De kommer bli kanoners gott!!

Varit till Ljusdal nu och köpt födelsedags present åt min lille bror Niclas. Han fyllde i måndags men ska träffa honom i morgon så då får han den. Kom precis på nu i skrivandets stund att min lillebror Anders fyller ju år på lördag:S Fasen vad alla ska fylla år hela tiden!! Måste fixa nåt till han oxå då...

Var in i en parfym butik i Ljusdal å kikade på parfymer. Det fanns en för halva priset, jag sprutade på handen men tyckte inte den var så speciell. Men nu efteråt, har luktat så gott hela resten av dagen ju! Undra om jag måste in imorgon och köpa den ändå... =P

Köpte slingmedel som jag ska nog försöka fixa i håret under kvällen. Om jag orkar. Men känner mig faktiskt rätt pigg ändå. Var lite jobbigt och handla osv men de gick bra

På förmiddagen skickade Anna och berättade att min äldste lillebror Nils-Olov hade klarat lastbilskortet!! Fasen vad duktig han är!! Grattis!!

3 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

På hans bilddagbok står det att han fyller år imorgon =)

Anonym sa...

svar: ja de är juh sjukt irriterande. Att man ens vill ha ett försäljar jobb... det förstår inte jag !! haha

får jag föresten fråga vart du bor? =)

Anonym sa...

svar: ja tapeter finns det juh tusentals olika av haha, inte direkt lätt att välja :P