fredag 6 mars 2009

Imorgon åker jag

... På dans semester
Jag håller på och tvättar kläder nu som sedans ska packas i in stora väska. För imorgon ska jag åka bort=) Inte spec långt men det ska bli såå skönt, jag ser fram emot det nu. Behöver verkligen oväxling i vardagen nu! Längtar faktistk efter en utlandsvecka i värmen, skulle vara underbart!!
Men imorgon ska jag och Janne åka ner till Skultuna på dansfest=) Middag, dans och en hel massa underbart dansfolk!!! Längtar=)
Vi ska sova i Gävle. På söndagen blir det lugnt först sen lika då; middag med dans. Även då sover vi i Gävle och åker hemåt på måndag förmiddag. Båda kvällarna är det arrangerade middagar ocg sedan dans till två band per kväll. Helt ofattbart bra planerat =)
Ska bli kanon kul och väldigt skönt att få komma bort och dessutom träffa goda vänner och en himla massa dans=)
Vovvarna får vara hemma med morfar=)
Nu måste jag lägga på ett kål!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad roligt att komma iväg! Hoppas ni får en bra dans-helg!! KRAM