måndag 2 mars 2009

Måndag

Idag har jag jobbat på kontoret. Allt har gått bra. Ska få låsa dörren snart och packa ihop. Skönt! Jag får sån skallebank av att sitta här framför datorn. Konstigt för när jag sitter hemma framför min lilla kompis får jag inte det, hur många timmar jag än sitter.. Underligt! Ska hit och hjälpa Janne imorgon oxå, då behöver jag inte vara ensam i alla fall. Ja, inte han heller för den delen. Det är skönt ibland att jobba enskillt men det måste bli otroligt tråkigt i längden! Och sådant stort ansvar man har!!

Det har snöat här i Bollnäs under eftermiddagen. Trodde verkligen det kunde ge sig med mera vinter nu! Vill ju ha vår!! Visst det är ju typ 0 gradigt men vill ju inte ha mera snö. Den ska ju smälta bort!

När jag slutar ska jag hem och färga håret på lillebror Anders. Sen bär det av till Vallsta för att hämta Anneli sen ska vi vara upp till Ljusdal för att dansa lite. Jag, Anneli och Anna ska åka=) Så hoppas vi på några bra killar att dansa med!! =P

Jag har lagt in en stöt, eller i alla fall ett tänk.. ang min vikt och dessutom eventuella viktminskning. Jag har bestämt mig för att ta hjälp av en del alternativa måltider. Dessutom komma igång med vatten-drickande. Till frulle idag tog jag en shake, till lunch hade jag varit duktig och tagit med mig en matlåda sedan våran underbart goda familjemiddag i fredags. Innan lunchen hade jag druckigt lite drygt en liter vatten. Å kutat på toa tusen gånger!!! Nu efter lunch har jag snart druckit en lite oxå, ska göra iordning en shake nu oxå som jag ska ta innan jag åker från jobbet hade jag tänkt. Sen blir det nån frukt till kvällen, är tanken i alla fall.. men det hinner ju gå över.

Träningen ska jag fortsätta med oxå. Dans några dagar i veckan kombinerat med gymmet.

Sista rycket på jobbet nu!
Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ja visst :) Är så kul när man kollar på gamla saker och tänker tillbaka till då man var yngre :)

Merith sa...

Va duktig du är å va nyttig... Jag har varit riktigt kär å onyttig!!! Men man jobbar nog bort en del också kan jag tänka!!!!! Kram