torsdag 21 augusti 2008

Skolan

Just nu håller jag på att renskriva 4 arbeten. Jag får lite hjälp av J. Har ett arbete som förbereds inför redovisning imorgon, den sista redovisningen... dom sista fyra arbetena... det känns vemodigt samtidigt som en enorm lättnad att allt äntligen kommer vara klart. Tänk vad jag kommer kunna lägga energi och tankeverksamhet på andra vktiga saker sen!! Obeskrivlig känsla.. Men just nu är jag bara trött. Efter två väldigt intressanta studiebesök med en väldigt massa information kan man nog inte bli annat än VÄLdigt trött i skallen...

Belåtet ska jag nu lägga mig till sängs för att sova... och gruvas lite inför morgondagen.. Ganska skönt och bra val gjorde jag ikväll oxå.. frågade Mia om hon inte kunde ta min städning imorgon... Jo de kunde hon. Å vad tacksamt det kändes. Inte för att de gjort mig spec mycket stt klivit upp tidigt för att tungstäda där... men just nu kändes det som en befrielse!!
Efter morgondagen kommer det inte kännas annat än som en befrielse...

GoNatt
Kramar

Inga kommentarer: