lördag 16 augusti 2008

Sannex

Låter som ett gubb band.. med gaahh!! Vilka snygga killar de var!! Jag skulle ju absolut inte åka och dansa igår. Men med viss övertalning från alla håll i min familj och dansvänner kunda ja ju inte hålla mig från Jättendal och Älvstagården igår kväll.. Och vad trodde ni? Jo Em fick en helt underbar kväll!!! Åkte ju me pappasen å de gänget så vi kom upp till kvart över 22.. så sen har jag aldrig varit på en dans... Jag satt frivilligt två låtar. Blev uppbjuden på damernas av både tjejer och killar=) Fick en underbart mysig fox med Yohanna, de funkar jätte bra på golvet mellan oss och dessutom äre hon som för =/ Hon gör de kanon bra! Tänk om det kunde vara fler killar som är så duktig att föra som hon..

Just nu donar jag hemma hos far efter en lång och efterlängtad sovmorgon. Ska gå en prommis med hundarna och Tulina senare. Vi ska till farmor å fika först. Sen ska jag troligen få träffa älskade Marie idag oxå!!! Hon är här uppe i skogarna och hälsar på =)

Ta vara på ledigheten eller jobba på och glädjs åt att ni får vara ledig en annan dag när vi andra måste jobba...
Solen skiner idag!! Underbart!!
Kramizzar

Inga kommentarer: