måndag 11 augusti 2008

Ingen dans..

Det blev inte som planerat
Jag skulle ju på sommarens bästa dans igår..
Shake på Hög's med alla underbara vänner
Men de blev inte så...
Har missat många danser i sommar pga jobb osv
Tråkigt men de kostar ju att ligga på topp ;)
Jag hade det inte så pjåkit igår ändå
Vi hade familje/släkt middag hos farmor och farfar
Så himla roligt att träffa mina kusiner!!
Älskar er!!
Vi fick höra berättelsen om hur farfar hittade farmor igår
De var riktigt roligt att få höra för det var mycket speciellt=)

Hämtade hit kattungarna och Nea imorse. Så nu blir de bonnkatter;)

Nu ska ja till hudik på ögon och träffa min läkare för sista gången på ett tag hoppas jag.. Sen blir det middag hos mamma=)

Ha en bra måndag
Speciellt alla ni som kommit tillbaka efter semestern=)
Kramar

Inga kommentarer: