lördag 30 augusti 2008

Har fortfarande inte tagit hem min MC. Skulle ju göra det nu när E och M var nere i tailand... besviken dom blir när dom kommer hem och min MC fortfarande okkuperar deras förråd... hmm.. men dom känner nog mig vid det här laget. Kommande vecka verkar kunna bli ganska lugn. Då är de det första som står överst på min att göra lista. Med allt annat jag ska göra.. Nu ska jag iaf duscha mina hundar för den lille luktar ko-skit...

Var in på ica i Vallsta nu när jag åkte från Bollnäs. Dom kände inte igen mig och tyckte jag så så pråper ut... hmm.. jo de gjorde jag för at ja hade varit till Bollnäs och jobbat en sväng på morgonen. Jobbar man åt Fonus har man fina kläder och ser riktigt snygg ut faktiskt..

Ne nu måste jag ta itu med den stinkande odören som ligger och gnager ben under mitt bord!!!

Inga kommentarer: