söndag 3 augusti 2008

Mitt rum

Jo jag har ett aldeles eget rum hemma hos pappa. Jo, jag är vuxen men så ser det ut för mig iaf. Jag pendlar mellan Järvsö och pappa lite. Hela våren och sommaren har jag bott i Järvsö men den senaste veckan har jag tillbringat min fritid hos far. Det är jätte skönt. Det känns skönt, för min familj verkar gilla att ha mig och Freja här. Har donat i mitt rum här ganska mycket, det är långt ifrån helt iordning men jag börjar få lite koll på mina saker igen nu. Flyttade liksom ifrån en 3:a på nästan 90 kvadrat plus biyta så jag har en del saker jo.. Jag gillar mitt rum, det är stort, gammalt och 4 hela fönster. Jag älskar fönster och här har jag finaste utsikten över sjön och trädgården.
Jag gillar mitt rum!!!

Ikväll nalkas dans igen=) Jag är inte på något direkt bra humör men ska åka eftersom jag inte varit iväg på Hög något i sommar. Det kommer säkert vara mycket roligt folk där. Hoppas dansen hittar kroppen på väg dit, annars får jag nöja mig med tt träffa mina vänner.
Ska sova hos min syster inatt, hudik. Jag ska på återbesök till ögonläkaren imorgon bitti. Hoppas allt ser bättre ut då, det känns lite bättre iaf. Med den dyra dagen och den svindyra medicinen måste det vara bättre!!!
Imorgon blir det jobb igen=)

Kramar mina vänner
Puss

2 kommentarer:

susanna sa...

ja ditt rum är sagolikt mysigt.. jag älskar rum som man kan känna historia och det gammla i. Hoppas du har kul i kväll gumman! jag är fortfarande kluven över mitt beslut.. men någon gång ska väll även jag missa en dans! =)

Anonym sa...

Allt e bra med mig :) Jobbar och står i. Men nu är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag. I möre ska jag iväg och fota nyfödingar, bebisar alltså :) I Hudik, Söderhamn och Bollnäs. Ska bli kul :)

Vad är de med dina ögon då? Läste i bloggen. Inget allvarlig hoppas ja.

Sköt om dig gums! Puss & kram Sara!