torsdag 7 augusti 2008

Bara en grisdag kvar

Har ju jobbat som ett svin den senaste tiden. Men imorgon är sista dagen. Först ska jag städa på Albert och Herbert i Bollnäs mellan 7 och 10. Sen börjar jag direkt på boendet på Framnäs, jobbar till klockan 17. Skönt!!! Fast samtidigt går jag på jouren klockan 17 imorgon... men jag blir ju som ledig iaf=)

På söndag blir det Hög's=) De ska bli skoj. Sover nog hos sys då igen för jag ska till ögonläkaren på ett till återbesök på måndagen. På söndan ska vi fira ett födelsedagsbarn oxå här hemma. Min farfar har fyllt å vi blir dom närmaste i släkten. Mysigt!!! Alltid lika roligt att träffa alla=)

Ska kolla om regnet slutat lite så ja kan gå en sväng med hundarna ner till sjön. Älskar denna sjö!!!

Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det har gått jättebra med hundarna! Dom är ju så snälla :) Jag är hemma idag också och kan passa dom. Är så förkyld så jag kan inte göra så mkt annat ändå. Kramar

Anonym sa...

Det gick bara bra på begravningen. Visst var de tugnt och jobbigt, men med tanke på hur hon var som person så blev allt väldigt lättsamt. Präset var så bra oxå, så personlig. Han pratade bara om Stina, inge annat "tjafs".

Ja du, på måndag sätter jag mig under saxen :) Jag längtar! Ja måste bara få säga att du har inspirerat mig. Vågade du så vågar jag :)

Puss & kram Sara!