tisdag 12 augusti 2008

Heldag

Min syster sov ju hos mig inatt för att vi skulle kunna ungås lite
Det hela började inatt.. med en körning. Kom hem vid 2 sen sova lite och upp vid 6 igen. För då var de städ som nalkades i Bollnäs. Kom hem igen strax före 11 så då var de mys frulle me syrran. Båda vi var så himlans trött så ve beslöt oss för att vila innan fikat uppe hos farmor. Jag hann precis somna så ringde mobilen; körning igen.. Syrran sov ju så ingen skada skedd igentligen...

När jag äntligen kom hem vid 15 tiden igen så klipte hon håret på mig=) Nu är blonderingen i, snart ska den ut och då får vi se resultatet ;)
Mysig stund fick vi iaf. För de mysigaste som finns, det som är vi, är när vi får göra oss iordning tillsammans inför en dans=) De blir Nor ikväll. Inget bra band för oss yngre men vi får tid att umgås iaf=) Älsakar min syster mest!!!

När vi är klar ska de bli Bodegan i Vallsta. Skulle gjort mat här hemma men ett missförstånd med farmor gjorde att vi får äta själva. Men helt okej för mig.

Ha de så bra=)
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

När får man se EM på skolan? jag slutar nästa Onsdag, hoppas få se dig nån mer gång.
Kram// Magnus