onsdag 13 augusti 2008

Ansvar

Jag har två hundar och för närvarande 6 katter...
Ansvaret över hundarna har jag lagt över på personerna som är hemm när jag jobbar. Min lillebror Jonny och Anna har fått den lotten. Men nu är det inte bara två hundar att asvara över.. de 6 katterna har oxå flyttat hem nu. Mer ansvar.. å ja kan ju uppenbarligen det där med att deligera;) Visst är det en bra egenskap som chef?!

Min käre far ringde imorse (ja sov inte hemma inatt) och frågade vad han skulle göra med dom små skrikande, omkringspringande varelserna han hade runt fötterna... det kryllade av dom tydligen..?! Jo, men kanske ge dom mat...?! Hehe han e söt ibland min pappa=)

Min chef kom och hälsade på mig på kontoret idag. Var lite nervös för jag hörde lite rykten om att hon var här uppåt våra trakter idag.. Men det gick bra. Vi fikade, hon hade köpt morotskaka=) En mycket givande förmiddag blev det.

Jobba lugnt!
Å ni! Ni missade inget på Nor igår..

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Vilken tur att det inte var så bra där igår då :) Nja, vill nog inte ha någon katt just nu :) Då ska man ju ha den i minst 15 år framåt också! Men dom är jättefina! Har ni några köpare på dom? Kram