måndag 1 juni 2009

Trött!

Har kommit hem efter mitt sista pass av föregående grisvecka!! Känns riktigt skönt att få vara ledig fram till onsdag morgon nu. Har planerat de två kommande lediga kvällarna med aktiviteter. Hade även hoppats på att orka göra ett ryck nu innan jag ska iväg. Visst har torkat lite golv, fixat med tvätt å startat en ny maskin oxå. Men är sååå trött!!! Vill bara gå ut och lägga mig på gräsmattan en stund! Ska nog göra det för här gör ja ju ändå ingen nytta! Tänkte betala mina räkningar eftersom det faktiskt REDAN är den 1:a Juni och jag inte betalt dom än. Men när jag städade rummet sist gjorde jag tydligen de jag är fenomenal på...: städade bort min internetdosa...--igen!! Den finns nånstans men hittar den inte... Hmmm, ja man blir ju galen!

Åt en supergod milkshake på väg hem idag. Från Max. Lyxmilkshake heter den. Testa den!! Den är verkligen värd en omväg kan ja lova!!! Mums=)

Ikväll blir det film å mys=)
Imorgon kväll blir det dans å mys=)

Puss å Kram