söndag 7 juni 2009

Söndagkväll

Ja då har även denna helg kommit till ända...
Min helg har varit fylld som vanligt. Med arbete på Albert & Herrbert, Familjemiddag hemma i Nordsjö vilket var en kombinerad middag för nationaldagen/födelsedagsmiddag för Nils-Olov på 10 personer... Jo vi är en ganska stor familj=) Där emellan har jag umgåtts med Hans.

Många som har funderat nu på vem jag träffat.. Jo den killen heter Hans=)
Idag efter jobbet blev det lite ved-körning hemma hos Hans far å som belöning blev det grillat=) Kokmaster Maggan som stod för maten, mysigt och mumsigt gott!

Imorgon blir det jobb på boendet. Börjar imorgon måndag 9:30 och jobbar till tisdag 21:00. Efter jobbet på tisdag har jag funderingar på att åka upp till Nor och dansa till Casanovas. Kanske kan tindra lite med med ögonen på jobbet så jag får sluta en stund tidigare på tisdagkväll.. ;) Sen fylls veckan med an massa jobb å dans=)

Ikväll när jag kom hem tog jag & Jonny med hundarna och gick ner till sjön. Tänk vad himlans underbart vackert vi har det här nere!!! Jonny har böjat röjt busk nere på piren så det börjar bli ännu finare där nu, även på land=P

Nu ska jag lägga mig med mina djur å fundera lite på vad allt som ska packas med till jobbet imorgon..

GoNatt
Säkert en massa stavfel.. men är trött som gudars vet just nu=P
Puss å Kram

Inga kommentarer: