måndag 15 juni 2009

Danspremiär på Hög's loge

Igår kväll var det säsongspremiär på Hög's. Shake stod för musiken. Å dom är ju alltid lika bra!!
Hade en lagomt lugn och mysigt trelig kväll. Jag var inte i högform men fick dansa så mycket som jag orkade iaf=)
Vågade inte tro på mycket angående danskvällen eftersom mina tidigare tre kvällar har varit helt makalöst kanon bra!! Men premiären blev en fjärde kväll på rad som var lyckad!

När jag åkte dit knappade jag in på GPS'en den kortaste vägen... å det måste de verkligen ha varit och absolut den skitigaste!!! Men riktigt skoj hade jag på vägen dit, åkte efter GPS'en och kände mig som en riktig rallyförare på våra skogsvägar;) i regnet!!

Ingen direkt sommardanspremiär kändes det tyvärr som... Regn rusk och riktigt kallt! Hög's loge är lika med sommar. Men inte igår....

Nu längtar jag efter nästa riktiga kanon danskväll!
Puss å kram=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara så underbar,Jag tyckte det var så underbart att dansa med dig, kramar till dig
din janne