måndag 22 juni 2009

Fiske

Nu har jag precis varit iväg och köpt ett nytt alldeles eget fiskespö och lite spinnare=) Har saknat det länge så nu gjorde jag slag i saken. Äntligen! Så ska de bli nån mysig fisketur hemma nån stilla kväll, när sjön är sådär underbart vackert rogivande stilla. Det enda liv som finns är några surrande myggor och vakande fiskar. Det är ju bara såå underbart!! Livsenergi för mig!

Nu fortsätta jobba=)
Sen från imorgon är jag ledig ända fram till torsdagmorgon. Skönt!
Imorgon kommer Hans hem från hans fjälls fiske semester oxå=) Lite mys på onsdag!
Men de ska dansas i veckan oxå=)

Kramar

3 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Tack själv! Jag köpte också ett kastspö idag. Har ju inget eget så jag tyckte att det behövdes :) Vi måste ut och prova på någon kväll snart!

Sofie sa...

vad roligt! men du måste berätta vem den här Hans är! :P Eller visa en bild på din älskling iaf :) Pusss

Anna Nilsson sa...

Köpte mitt på Karlsson. Det var första gången vi var dit igår och det fanns hur mycket grejor som helst! :)