onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Kvällen på Nor igår var helt kanon mysig! Jag dansade med lika många tjejer som killar.. Hmm.. jo de e sant. Tjejerna vill ha någon som de kan mysa med... Måste ju ställa upp;) Å de är riktigt mysigt att få föra och mysa med de mysisarna. Min premiär inför sommaren på Nor vart en kanon trevlig kväll så jag ser fram emot lite sommardans i Hälsingland i sommar. För inget går upp emot sommar dans så som logdans ute i Hälsingeskogarna. De e sommar!!

Nu är det jobb som gäller kommande dygn. När jag slutar på torsdags förmiddagen bär det av upp till Delsbo. Ja å Mimmi ska till mamma å ha lite Morsdags mys=) Sen på kvällen är jag bjuden hem till Mimmi å Christer i Enånger på grillat=) på deras nya altan!

På fredag ska jag till Hudik och klippa mig. De ser jag verkligen fram emot nu! Nadja ska få fria händer, spännande!! Skönt att få klippa bort slitna hår toppar!

Hoppas på att kunna få in lite mys i min planering oxå =S

Ha en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer: