tisdag 2 juni 2009

Shake på Nor

Ikväll blir det dans för fröken Rylander! Jag ska åka på nor och shejka loss till Shake=) Det kommer bli en kanon kväll tror jag. För att så många ska dit som jag längtar efter=) Mimmi & Christer, mamma & Niclas och så den jag längtat så mycket efter; Sus!!! Har saknat denna mys så länge å ikväll ska jag få krama henne en massa=) Hon har ju fått sommarlov nu och återvänt hem till hälsngeskogarna denna sommar. Ja det kommer ju verkligen komma väldigt många fler oxå, naturligtvis;)

Bäst att göra ett ryck nu innan Mimmi & Christer kommer.. om en timme. Duscha, hundarna ska ha mat å sen rasta lite innan det blir hundgården, bestämma kläder, hänga en tvätt, plocka undan efter dagens storstädning i badrummen, packa inför ett dygns-arbetspass imorgon... ja sen DANS=)

Ha en mysig kväll
För de ska verkligen jag ha=)

Gnuss på er=)

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Hoppas du får en trevlig kväll! :)