fredag 26 september 2008

Utmaning!

Jag har nu blivit utmanad av http Sofie. Bäst att anta utmaningen!!

1. Vilken mat äter du ofta? Svårt, skräpmat är alldeles för ofta serverat.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper till att duka av? Både ock, beror lite på till vem och vart man är bjuden. Blir rastlös lätt om jag inte hjälper till.

3. Var sitter du helst när du bloggar? De blir oftast som nu, i sängen.

4. Köper du ofta triss? Nej, inte till mig själv. Men ganska ofta och ger bort i present.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Som semester räknas nog utomlands, vilket har skett en gång till Bulgarien. Trevlig upplevelse! Men min bästa resa var nog med mitt ex ner till Orust i Göteborg till min mormors syster=) Vi hade innan varit bjuden på lyxig weekend och bröllop. De var mysigt!

6. Vilken Tv-kanal tittar du mest på? Oj! Tittar så sällan på tv.. Men tror de borde bli tv400.

Nu är de din tur att bli utmanad! Jag utmanar Anna, Sus och Sara=)

GoNatt å SussaSött
Kramar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! hur är det? åh vad roligt! som det ser ut just nu så är jag ledig då! det beror på vilken seminarie grupp man hamnar i, men nu på måndag vet jag med säkerhet om jag är ledig eller inte. Hoppas att jag är ledig så vi kan ses!! Ha en fortsatt trevlig helg!! Puss!