tisdag 2 september 2008

Säsongsavslutning Nor 2008

Ikväll tar sommaren slut. Jo, det känns så för att det är sista gången sommaren 2008 man får dansa på Åsliden i Nor. Då är sommaren slut på riktigt sen och man måste vänta en hel höst, vinter och vår innan det blir sommar igen...
Jaja.. kankse inte mest positiv.. Men kul kommer jag få iaf=) de har jag bestämt mig för!!!

Städat i Bollnäs idag. Varit till J i skogen. Trimmat lite gräs och plockat lite ute. Tvättat bilen. Tagit in smitna djur. Duschat, packat det jag ska ha med mig inför ikväll och imorgon... Å nu ska jag åka=) (snart iaf, ska bara fixa håret å sminket..)
Hundarna får vara hemma med morfar å de älskar ju Freja=)

Nu ska jag ha roligt ikväll!!
Men saknar min Sus..
Fast de kommer andra mysiga dig oxå.. tur de!
Kramar på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja men snart fyller du ju år gumman ;)Vad önskar du dig? PUSS

Anna Nilsson sa...

Vi har äntligen kommit på ett namn till kattungen nu, Lizzy =) Hon sov inne hos oss hela natten i sängen också =) Ja, det blev riktigt bra med målandet. Får hoppas att det blir fint väder nån dag så vi kan göra klart den väggen! Kram