onsdag 3 september 2008

Ruskväder!!

Idag är det riktigt höstigt ruskigt väder ute, ja de känns som om det är inne oxå.. det liksom kryper in i en. Jag som redan längtar efter sommar! Sommaren som försvann 2008!

Hade en riktigt mysig och trevlig danskväll igår. Massor av roliga dansare var där. Jag fick både riktigt roliga buggar och mysiga foxar!! En bra avslutning på säsongen. Avslutning på sommaren...

Sitter i Ljusdal och jobbar nu. Det har ringt några samtal på telen och jag har några jag måste ringa innan jag ska åka oxå. Det är inge folk som vill ut i det här skitvädret för att hälsa på mig här! Nu är dom klar med allt vägbygge här utanför. Det har lagts sten och planterats blommor. Det kommer bli riktigt snyggt!!

Ska susa ner till Bollnäs sen för att fika med Boboko. Vi ska prata om hur allt har fungerat under sommaren. Om det är något ägarna har att invända om lika som vi vikarier. Vi ska fika på Krokanen=)

Sen blir det lite jobb oxå innan man får åka hem till hundarna i Nordsjö...

Varma kramar i regnrusket!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag kom iväg i morse. Mamma släpade med mig :) Har inte fixat kort än. Ska ringa Resursen i möre och höra efter. Puss & kram Sara!