tisdag 9 september 2008

Jobb inatt...

Jag hann inte ens avsluta meningen jag skrev igår kväll så ringde jourtelen. De blev ju naturligtvis jobb inatt!!! Kom hem sent sen var de bara å kliva upp för att fara till Bollnäs å jobba några timmar imorse. Kom precis hem nu. Har uträttat en del oxå. Fixat nytt glas till bilen, det som vi tappat. Beställt tid på verkstan för byte av en bussning och framvagnsinställning, i Arbrå på Däckservice där. Köpt hundmat på Granngården, å jo S ja tror ja hittat rätt granngård;) Nu har jag haft utfodring av husdjuren här inne, dvs katter å hundar.

Pratade nyss me mamma. Mormor blir kvar för fler prover några dagar till. Hoppas allt blir bra med min mormor!!!!

Det är bara regn och ruskväder här hemma!!! =( Så jag ska faktiskt ta mitt onda huvud å krypa ner i min sköna säng under mitt mysiga duntäcke=) med lite tända ljus! Visst låter det lockande en tisdag klockan halv ett mitt på dagen, att bara skita i allt! Allt vad nytta å jobb betyder.

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vilken tur då att du hittade rätt :) Annars hade nog "fel" granngård blivit förvånad. Har du sett min nya design? Fin va! Jag är sååå nöjd. Förresten! Har du fått dina betyg från skolan? Inte jag iaf. Har mailat A.H och K.S och jag jar fått svar. Svaren finns i min blogg.

Kramar Sara!!!