måndag 29 september 2008

Härlig danskväll i helgen

Tillbringade min lördagkväll i Hudik på Folkan där. Första gången för säsongen för mig där. Vi fick lyssna till kanon bra musik av Zlipsarna som vanligt! Trvligt sällskap följde oss oxå under kvällen. Skönt när bara jag å sys kan umgås tillsammans. Fick träffa härligt dansfolk, mysa i fox till fina ballader å svänga om i bugg till snabbare roliga låtar. Jätte nöjd över kvällen. Så glad över att få träffa Sus oxå, så glad att hon kom upp till oss=) Fick foxa lite med henne oxå=) Hon som vanligt fick fina kort. Vad duktig hon är att fota!!!



Min Älskade syster fular sig=) När hon å Peter dansar förbi

Jo, han kan ju oxå! Man blir vell som den man dansar med;) Peter


Ja å Sys buggar. Hennes fina nacke å mina smilkinder :S

Kramar på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina bilder, ser ut som ni hade en bra kväll! Kramis

Anna Nilsson sa...

Det är lugnt =) Vi hade ingen lust att laga nån mat och vi visste ju att du var hemma också och att Gunnar skulle bort på möte, så vi tyckte att det passade bra =)

Mammamarie sa...

Sörjer oerhört att jag inte kunde vara med i lördax men som tur är kommer det fler kvällar som jag kan vara med mina älskade flickor.