söndag 20 juli 2008

Sömn

Den senaste veckan har inte innehållit allt för mycket sömn
Väldigt för mycket lite sömn...
Vi har varit på en liten danssemester och även dansat hemma dagen innan vi åkte och efter vi kom hem
Dans kvällar betyder lite sömn...
Igår var ja ju uppe hela natten oxå..
Med andra ord har jag sovit sjukt lite de senaste dygnen...
typ en vecka.
Nu är jag på jobber
Ja sover i lägenheten där man har bemanning dygnet runt
Om de händer något lr nån vill nåt så äre mig dom kommer till
Frågan är då om ja kommer få sova nåt denna natt..?!
Ska hoppa in i duschen nu och bädda ner mig å sen hoppas på det absolut bästa
Jag jobbar till fem imorgon.. från tio i morse...
lite långt...

På onsdag ska ja sova hos älskade M =)
Hon slutar jobbet här uppe på fredag
så då fortsätter vell hennes liv igen nere i Avetsa.. långt från mig
Därför måste vi passa på att umgås på onsdag när de passar både henne och mig
Ska bli underbart!!!!

Är sååå avis på mina vänner just ikväll!!!
Dom får tillbringa sin söndagskväll På Hög's loge till Underbara Blender
Alla kommer vara där!!!
Massor av Malungsfolk från norr som är på väg hem stannar till och avslutar sin dansvecka där
Å vad gör ja?!!
Jo jobbar!!!! (å tjänar pengar)
Hoppas ni har de kul... hmm även utan mig
Saknar en massor!! men tänk inte på mig när ja sitter här... nej då!

Hoppas ni får sovmorgon imorrn
SussaSött
Kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknade Dig i alla fall i kväll, mys med dig kan inte ersättas på nåt sätt, det bara är så, Puss o gonatt/ Janne