måndag 7 juli 2008

Helgen

Jag har haft en bra helg
Min lördag började med Johanna i skogen
Åkte till Arbrå där slutdestinationen var på Maddes brygga
Tjejfest!
Innan jag anlände där gjorde ja många depåstopp=)
Hälsade på flera folk, så längesen man var i hemtrakten å kunde hälsa på lite
Längtar dit till alla...
Träffade Åsa, barnen och hela den familjen
Alltid lika roligt!!
Saknar er!!!!

På söndagen blev de lite plugga
Mitt på dagen gjorde vi oss tid att åka hem till Nordsjö
Mysig fika hos Farmor
Hon är ensam hemma och har de lugnt å skönt
Farfar och min farbror är nere i södra Sverige och hälsar på vår släkt

Nu är ja på jobbet i Bollnäs
ovanligt...

De var dans i Hög's igår, ja dissade till och med de för att ja inte är pigg
Måste försöka hålla mig så ja orkar jobba
De är en massa dans den här veckan, får se vad ja kommer iväg på

I torsdags var de en sorglig dag hemma i Järvsö...

Hoppas ni har det bra
GoNatt å Kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det som har hänt?

Anonym sa...

hej gumman! hoppas att allt är bra, lät inte som de efter som de va en sorglig dag i järvsö? PUSS