tisdag 1 juli 2008

118 100

Min kära S har testat att fråga 118 100 om vem hon var
Hon fick ett lite roligt avra om henne som stämde helt okej =)
Så ja måstade ju testa oxå==)
Min fråga: "Vem är Emmilie Rylander?"
Mitt svar: "Anna Sigrid Emmilie Rylander från Järvsö är en tjej som fyller 25 år om 80 dagar, då hon är född den 19 september 1983. 118 100 tror hon är praktisk, fast och negativ."
Okej!!! De var vell inte ett så roligt svar???
Negativ... Jo, visst kan man ju vara de ibalnd
Hehe lite kul att fråga och få ett svar iaf=)
Så de kan du ju testa Sara ;) Du som undrade om ja hade några bra frågor till dom=)

Nu ska ja få kväller här på jobbet
Ska upp och sova här i den sköna sängen, för dom har jätte sköna sängar åt oss!!

GoNatt å SussaSött
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Menar du mig?? Kram Sara!!! Ska prova att skicka in mitt namn jag oxå :)