måndag 14 juli 2008

En dag..

... fylld av massa funderingar och minnen.
Hoppas jag ändå hjälp en vän med dennes funderingar oxå..
inte bara ställt till det ennu mera...
mina funderingar har lugnat sig mycket det sista dygnet
såå skönt!
Fick ett urmysigt mess idag.
Av en person som var där jag skulle vara, enligt planerna.
På Jannez festen och åt frukt å bara mös... men saknade mig...
Saknar er med!! De kommer fattas mig att inte åka till Malung men nu är beslutet taget och vi har mot förmodan ändå fått in en liten mini semester i planerna.
De är jag glad över=)

Önskar er en underbar vecka i Malung
Ja lovar er att de kommer bringa många minnen
Vet att ja lovat så många att komma men...
Vi ses nästa år!!! Även på Öland då=)
Nu äre sängen som nalkas
Sussa sött å dansa gärnet
Passa på att mysa riktigt mycket =)

Inga kommentarer: