fredag 25 juli 2008

Begravning

Snart är det lördagen den 26 juli
Rättare sagt imorgon
De betyder att min svärmor ska begravas då
Troligen kommer de rätt mycket folk
Men men de kommer ju att gå bra!

Har jobbat i Bollnäs idag
Som typ alla dagar...
Ska jobba imorgon direkt efter begravningen oxå
Tills på söndag
Nästa vecka kommer en rikig grisvecka
Tungt men de kommer vell oxå att gå bra anta jag..
Fick nöjet att åka en snabbis till stranden idag
På arbetstid...
Bada å sola lite=) Härligt!!!!

Var ju på skolan igår
Vi kom aldrig liksom igång med den uppgiften vi hade kvar
Men innan vi gick hem så glödde min penna rejält ;)
Skönt!!!!
Har ganska mycket kvar att göra innan jag är klar
Oxå de väldigt tungt men de MÅSTE gå!!!

Nu ska jag sova en stund
Trevlig helg på er!!
Kramizzar

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå? Är det bara din penna som glöder i gruppen?? Lite orättvist. Har du mycket kvar eller är du färdig snart?

Hoppas att det gick bra på begravningen idag. Ska på begravning den 8/8 ja. Inte så kul men jag känner att jag vill.

Sköt om dig stumpis!
Kramar Sara!!