måndag 28 juli 2008

Brolle

Vilken underbart sexig kille!!!
Säger bara slurp och torkar mig under hakan... såg han på brotorget i Bollnäs bara för en liten stund sedan. Han ser ju inte bara bra ut han är ju kanon duktig på de han gör oxå!! Var ner med jobbet, allt gick bra.. lilla ja å tre till ;)

Jag har ett nytt jobb=) Ska börja till veckan. På torsdag ska jag få lite intro sen ska jag fixa de från måndag. Städning på Albert och Herrbert i Bollnäs. Kanske inte de bästa jobbet och lite för några timmar men måste ju ha något i höst. Då kompleterar jag det med Fonus, de blir säkert bra! Tills vidare iaf innan man hittar något annat.

Saknar närheten av min syster. Det har varit väldigt för lite vi nu länge=( Kommer träffa henne imorgon kväll iaf. Jannez på Nor=) Lillebror Niclas ska dit oxå=) Älskar er massor!!!

Sovit hos far inatt i min sköna säng. De var så lungt och skönt. Tror han oxå saknat min närhet. De blir nog mer om den, den närmaste tiden. Vi ska fixa hundgård där så mina älskade vovvar kan vara där medans jag jobbar.

Ska nog försöka ta en tripp till Gävle snart igen å träffa Sofie och Tyke. Då blir nog Tyke och Freja glada=) Lika som jag blir att få träffe hans matte=) Hoppas Freja kommer bli lika snygg och snäll som Tyke. Fast de är hon egentligen redan...

Den här veckan blir de massor med jobb:
Måndag: Boboko 10.00 - 17.00 på Tisdagen.
Onsdag: Ljusdalkontoret Fonus troligen mellan 9.00-14.00 eller senare.
Torsdag: Lika som måndag
Fredag: Lika som tisdag
Lördag: Lika som måndag och torsdag
Söndag: Lika som tisdag och fredag
Lite jobba iaf;) sen har vi dessutom jouren på Fonus och skulle behöva jobba på Fonus i Bolläns oxå... vilken grisvecka!! Jaja, måste plugga oxå! Fast den kommer innehålla dans å=)
Nor till Jannez på Tisdag
Älvstagården i Jättendal till Blender på fredag
De kommer bli kanon!!!

Nu ska ja fortsätta jobba
Tjing






4 kommentarer:

Anonym sa...

usch vad mycket du jobbar gumman! du måste vara ledig lite oxå!! :) JA! Kom ner till oss, det vill vi!!! PUSS

Anonym sa...

Jag var oxå nere å trängdes:-)
Ses på skolan// Kram

Anonym sa...

Visste du att jag är tremänning med Brolle!! :) Du måste ta å varva ner lite när de gäller jobb. Kom ihåg att du ska orka hela livet. Kram Sara!

Anonym sa...

Har du sett bilden på Jannez hemsida från igår? :)