söndag 20 juli 2008

De gick ju bra..

Jo, de ja var så nervös över
Jag skulle hålla i en borglig begravning
Själv!!!
Kan ni se mig som en typ präst..?!
Det blev perfect, tyckte anhöriga iaf
Men så fruktansvärt nervös ja var
Benen bara skakade när vi gick in och jag började läsa den första dikten
jag fick liksom väga över från de ena benet tillde andra
Men de släppte ändå ganska fort
Skönt att ha de gjort nu!!!

Var till Bjuråker igår kväll, ja typ nästan hela natten..
klockan var vett ca 4:a när ja kom hem
Men kul hade ja å träffade en massa folk

Nu är ja på jobbet...
Ovanligt!!!

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra gjort av dig gumman! :)

De är en tjej, vet inte vad hon heter för hon vill vara anonym, som har hjälpt mig med bloggen. Visst blev den fin!?? :)

Allt bra med dig hoppas jag!

Puss & kram Sara!!