tisdag 20 maj 2008

Hundar... dessa hundar.

Idag har jag varit upp på kontoret i Ljusdal och pratat lite om och beställt biljetter till kursen jag ska på.
Jag åker på söndag ner till Falköping. Kommer hem på torsdag kväll.
Lite mer ska jag väll lära mig om Fonus tycker jag=)
Känns roligt fast de som är mindre kul är att tågresan både ner och hem går inte direkt utan de är tre byten båda resorna... Nervöstast jag!!!!
Sen missar jag ju Mimmis bal=( de är riktigt surt!!!

Gjorde Ljusdal på en halvtimme sen tror ja...
De blev CA, Dollar och en korv på Sibylla...
Min kusin var heller inte hemma=( Synd!
Hade gärna tagit en kopp kaffe där.

Inget nytt om den lille vovve som är här heller....
Hon får gärna stanna för mig, inga problem;)
Men de skulle nog inte husse bli så glad över...
Någon måste ju längta efter henne.
Men saken är den att hon uppenbarligen trivs hur bra som hellst här...
Konstigt!! Tycker hon borde längta hem.
Undra vad hon heter?
Kallar henne lilltjejen ja..
För de är hon här med våra hundar.
Dom är ju lite större kan man ju säga=)
Hon passar här med vår blandade kompott av olika vovvar;)

Ja och Freja var bort till klubben en sväng nyss.
Skönt att åka dit på dan när det inte är nå folk där.
Bra för att hon ska få lära känna stället riktigt, då äre skönt när de bara är vi två.

Mimmi kommer hem från Stholm ikväll.
Längtar efter henne nu!!!
Ända sen i lördags jag träffade henne ju!!!

Nu ska ja ut och dona en sväng sen blir de plugga!!!!

Kramar=)

Inga kommentarer: