torsdag 1 maj 2008

De här me blogg...

Jag är en person som gärna möblerar runt mina möbler...
Jag blir liksom aldrig nöjd...
Nöjd kanske jag blir men har alltid någon ny lösning som måste testas.
Lika så kommer det bli med min blogg.
Den kommer ändras mycket innan jag blir skapligt nöjd.
Just nu har jag inte tid att fixa den...
Men nån dag inom snarast ska den glänsa snyggt=)
Mycket dålig uppdaterad just nu är den oxå..
På grund av för lite tid...

Nu ska jag till praktiken.
Ska sova där inatt...
Det är bra så jag får känna hur det är att vara där på natten,
så jag vet hur de är när jag ska jobba.

Jag ska utöka min tid på Fonus nu oxå.
I slutet på Maj ska jag på utbildning.
Så hädan efter kommer Ljusdals kontoret vara "mitt kontor" några timmar i vecka.
Nervös är jag redan och kommer vara hur nervös som hellst innan min första beställning...

Ska till Sys med lite mjukis kläder nu innan jag åker.
Tror hon är lite bakis idag;)
Verkade ändå som om hon hade haft en trevlig Valborg=)
Min Valborgsmässoaftonskväll tillbringade jag i sängen med feber...
Lika så dagen hittills har jag legat...
Håller på att bli riktigt förskyld=(

Min fader fyllde år igår!
Konungarna fyllde år!!! =)
Hipp Hipp Hurra!!!!

Ha en skön långledig helg=)
Imorgon är'e Fest!!!
Kramar=)

Inga kommentarer: