lördag 31 maj 2008

Första doppet 2008

Idag var det verkligen badväder!
Vi har tagit det första doppet idag=)
Underbart härligt!!!
Vi var ett helt gäng men de var bara jag, Janne, Mimmi och hundarna som badade.
Freja vart inte så glad för ja bar ut henne i vattnet... inte direkt så pedagogiskt kanske... men visst nu har hon både badat och simmat...
Fiffi däremot gick och strosade hela tiden och simmade med oss när vi var ut.
Det var kanske inte varmt i vattnet men ja trodde de skulle vara svin kallt å de var det inte alls till min förvåning.


Härligt med sol och sommar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

E ru inte riktigt klok?? Man kan ju inte bada nu heller. Aldrig nånsin typ. Bada nu är ju lika med självmord nästan. Hualigen! Jag badar knappt när jag är utomlands. Ses på måndag! :) KRAMAR!!

Anonym sa...

Det var jag, Sara som skrev tidigare...Höhö!! Glömde skriva de :) KRAMAR SARA!!!