söndag 25 maj 2008

Morsdag!!

Glöm inte att gratta era mammor idag!!!
Kramar på dig mammsen på morsdag=)

Nu har jag för några timmar sedan anlänt till Falköping.
Jag var ju så otroligt nervös över tågbytet på Stockholms C...
Men de gick som en dans.
Som om ja hade gjort det hur mång gånger som hellst.
Vi har ätit fin middag och haft en start med frågestund.
Nu har jag anlänt till mitt hotellrum och den sköna sängen :)
Kommer somna på två röda efter en sån här dag...

Imorgon är det en ny dag fylld av utmaningar och möjligheter.
Go Natt och Sussa Sött=)
Kramar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till min kära!Saknar dig redan.Puss o kram Din Janne

Anonym sa...

Ja, jag provar väl jag oxå då. De är tomt utan dig i skolan. Satt där alldeles själv idag och lyssnade på dom andra *finner inte ord* personerna. Kände att jag behövde någon att avreagera mig på men runt mig fanns bara tomma stolar. Jag messar dig i möre så fort jag vet vad 8-12 mötet handlar om. GUD GIV MIG STYRKA! Lycka till på utb! Ses nästa vecka!! Puss & kram Sara!!

Anonym sa...

Wohoo!! JAG LYCKADES!!! :) Måste skriva en gång till bara för att :) Natti natti gums!!!

Anonym sa...

Jag ger dig styrka

Anonym sa...

En trevlig och mysig helg gums! Ska kolla extra mycket på din syster åt dig på balen idag :) KRAM SARA!!