söndag 4 maj 2008

Helgen

Nu är det snart slut på den här helgen snart oxå...
Återstår bara några timmar.
Några timmar med underbart väder!!!

Helgen har jag tillbringat hos min älskade far=)
Vi har haft fin middag och födelsedagsfika för honom i helgen.
Riktigt mysigt!

På fredagen hade vi tjej fest hos Carro.
De var jätte kul att träffa lite tjejer=)
Längesen!
Längesen jag var på hemmaplan oxå (Arbrå), kändes jätte bra.
Fin miggad på Esplanaden;)
Sen mycket skratt och spel hemma hos Carro, så avslutade vi kvällen på Corner med kareoke och trubadur=)

På em idag åkte jag upp till Järvsö.
Gjorde iordning söndagsmiddag.
Jag Janne Mimmi och Emeli åt gott med kyckling och ris.

En dansfri helg...
Den andra på rad nu...
Känns konstigt men samtidigt roligt att hinna med andra saker oxå.
De blir ju så på våren när man får vårkänslor och vill vara ute på gårdarna och dona.

Nu är praktiken slut...
Imorgon skola igen...
Känns oxå väldigt konstigt.
Nu vill man bara bli klar med allt!
Ska på möte imorgon på min praktikplats, möte med alla sommar vikarier där.
Till helgen jobbar jag mitt första pass.
Ska bli kul att få pengar för att jobba där.
Det behövs i min tomma plånbok mer än väl!!!

Blivit erbjuden flera olika sommar jobb nu på sista tiden.
Jag har nappat på det som är på min praktik och så har jag tagit åt mig mer på Fonus.
Ska på kurs nu oxå.
De blir bra, så jag ska kunna klara av pappers jobb.
Men kommer missa Mimmis bal... =(
Två ledsna systrar för det....

Trevlig Söndagskväll.
Kramar på er!!

Inga kommentarer: