torsdag 8 maj 2008

Mycket att göra..

Jag har massor att göra...
Men...
Känns som om inget blir riktigt gjort...
Blev så less när jag fortfarande inte hittat mina böcker!!!
Måste prata Med Anna om det på måndag.

Jag och Sys ska till Ljusdal och hälsa på Daniel snart.
Sen ska jag till Johanna i skogen.
Någon nytta iaf även fast det inte syns i skolblocket...
Har nån uppgift jag kan börja på utan böcker...
Måste vell iaf göra det sen...

Lite nere över allt just nu...
Men det blir ju bara bättre nu när sommaren snart är här=)
Det är den absolut vackraste årstiden nu!!!

Vet ni?
Jag har vackra ögon=)

Puss å Kram=)

1 kommentar:

susanna sa...

ja nu är de vackert.. fatta vad vackert vi bor! =) hoppas du hittar böckrena!
vi måste på nått sätt få in den där fikan någon dag.. och du ska väll dansa näsat helge? Jättekramar