onsdag 7 maj 2008

Taggad!

Äntligen lite taggad att plugga idag!!!
Plockade fram pärmen läroboken och blocket för att gå igenom vad jag har kvar.
Dessa saker har legat i dvala under praktiktiden...
Till min fasa hittar jag bara en lärobok av fyra bland mina saker...
Tydligen efter lite reserch finns böckerna inte på skolan heller där jag brukar lämna dom som jag inte använder för tillfället...
Vart är mina böcker!!!
Är det någon som har lånat dom från hyllan i skolan av mig lr har jag lagt bort dom.
Men rent logiskt eftersom jag alltid har allt på samma ställe borde de vara så nu oxå...
Men jag hittar inte böckerna här hemma.
Kommer jag hitta dom..
Kommer dom fram eller kommer jag bli skylldig skolan pengar nu om dom verkligen är borta...

Vilken hittills skitdag!!!!
Dåligt väder är det ute oxå...

Inga kommentarer: