fredag 7 mars 2008

Utelåst!!

Igår kväll var jag och Janne till pappa och donade i mitt rum som jag ska ha där. Anna hjälpte till och pappa kom hem efter en stund. Det finns två stora problem... Vart ska alla möbler och saker någonstans som finns i rummet redan? Hur ska man möblera med mina möbler i ett helt 4 kantigt rum med 4 fönster? Svårt... Men vi fixar de nog bra.
Vi sov här i Arbrå inatt, uppe i Mimmis rum i hennes säng;)

Imorsen när jag körde Janne till jobbet krånglade låset på ytterdörren, men vi fick det låst innan vi åkte. När jag kom tillbaka fick jag inte upp låset... Utelåst! Från min lägenhet... jaha vad gör man nu. Fick tag på min hyresvärd och han skulle komma på em och titta. Men klockan var ju bara hav 9.
Vad skulle jag nu göra eftersom mina planer för dagen inte funkade längre. Jag gjorde nytta och åkte upp till Johanna i skogen som jag är kontaktperson åt. Skönt att få komma till henne och inte direkt ha någon tidspress på mig. När jag vid ganska precis kl 12 kom tillbaka till Arbrå var min hyresvärd där och fixade med låset. Han hade fått upp det och skruvat isär allt. Nu är de iaf fixat. Dessutom bytte han handfat nere och fixade det uppe=) nu blir Micke och Erika glad som ska ta över lägenheten efter mig.

Ska åka med Janne till Järvsö snart, ska följa honom på lite jobb först bara. Sova i Järvsö inatt.
Imorgon ska jag och Mimmi fixa i lägenheten. Sen på kvällen ska vi vara chaffisar=) till hudik. Tomas fyller år och vi är ett stort gäng som ska fira honom. Kul kul!!=)

Ska byta om och fixa lite i tvättstugan innan jag ska åka nu.

Det är helt underbart väder här hos oss!! Älskar den här vårsolen!!
Hoppas ni alla får en trevlig helg!
Let´s Dance ikväll kanske?
Kramar på er=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman. tack för dina kommentarer :) Nej vi har inge snö, litegrann ligger det på vissa ställen, men det är där det varit en snöhög tidigare. ja du känner den personen som sa så, du har rätt! hoppas att allt är bra med dig! Kraam