onsdag 12 mars 2008

Besviken=(

Även fast vi inte lever ett liv tillsammans
och heller inte kommer att göra det någon gång i framtiden mer
blir jag fortfarande såå besviken på dig!!!
Du ljuger mig fortfarande rakt upp i ansiktet.
Förstår inte varför du är så dum...
Efter alla dessa år... när ska du lära dig?
Det lilla förtroende eller den lilla gnutta kärlek som finns kvar efter allt förstör du...
Vad har du nu att förlora?
Du äger mig inte längre... jag finns inte brevid din sida mer.
Jag är så glad att jag kommit ut i den riktiga världen igen och få känna på ett liv med varma härliga känslor.
Ett riktigt liv!!!
Jag älskade dig över allt annat på denna jord.
Ditt liv och dina behov var viktigare för mig än mitt eget liv...
Jag gjorde allt för att du skulle vara lycklig och för att vi skulle lyckas med ett underbart liv tillsammans.
Vad får man tillbaka???
Lögn efter lögn, svek och bedrageri... listan kan tyvärr bli lång.
Jag vet att du älskade mig och att du fortfarande gör det.
Men samtidigt vet jag inte om du har en aning om vad kärlek är...
Du vet definitivt inte hur man älskar en kvinna...
Hur man visar denna kvinna sitt öppna hjärta.
Önskar dig ett lyckligt liv.
Hoppas du hittar ditt livs kärlek och hittar den lycka som betyder allt.


Inga kommentarer: