söndag 23 mars 2008

Långhelg

Väldigt skönt med en långhelg måste jag medge även fast det blev jobb absolut hela dagen igår.
Vi han med några timmar på folkan i Hudik i alla fall=)
Underbara Blender spelade!! Gillar dom hur mycket som hellst!
De som är så roligt med de bandet är alla roliga folk som åker på dom.
Våra dansvänner från hela Sverige känns det som.
Stockholm, Mora, Sundsvall,Umeå... ja listan är hur lång som hellst.
Älskar er verkligen! Ni förgyller min tillvaro i denna värld.
Att få träffa mina goa vänner lever jag länge på. Det är så långt mellan gångerna bara=(

Jag och min älskade syster sitter i köket i Järvsö och löser kärleksproblem...
Inte lätt för min lille syster ibland...

Vår lilla lille bror fyller byxmyndig idag;)
Grattis brorsan! Kul att du oxå börjat med dansen och att du gillar det lika som oss=)

Önskar och längtar tills min nacke och axlar ska sluta värka...
Börjar bli alldeles för jobbigt nu!

På tisdag ska jag och sys klippa oss!!! Längtar!!
Får se hur det blir... skönt ska de bli iaf.

Nu ska vi lösa dessa kärkleksproblem så vi kan fixa lite middag snart..

Har ni sett den underbara solen idag?!
Kramar på er mina underbara!!

Inga kommentarer: