onsdag 5 mars 2008

....

Ibland blir man bara så arg så man är rädd att skinnet ska spricka runt den kokande kroppen!!!!! Vissa människor kan inget annat än förstöra för andra. Dom har ingen som hellst kunskap i något annat ämne än "Förstörande av andra människors liv!" -ämnet. Ni kommer bli straffade förr eller senare, glöm inte det. Jag kommer inte ge igen men någon annan kommer såra er så det svider salt!

Tråkigt att börja så här men jag kokar av aggressivitet just nu....
Vi hade redovisning i skolan idag, grupparbete. Det gick bra.
Jag åkte upp till Järvsö direkt efter skolan nästan. Ska sova här inatt. Lite tomt hemma för mina hundar är här på "kollo" =)

Jag och katterna sov i Mimmis säng inatt, i hennes rum. Himmel vad skönt jag sov. Först i rummet sen var ju sängen hur skön som hellst! Komma på de nu när sista natten i lägenheten blir till söndag... men jag hinner nån natt iaf;)


Nu ska jag nog sätta mig framför tv:n en stund. Känner att jag behöver en lite lugn mysig kväll.


Blir glad av den här bilden=) Det är jag och Peter uppe i Sundsvall, vi dansar till Blender. Älskar det bandet!! Sen gillar jag verkligen att dansa med min mysiga Peter=)



Go Natt på er!
Kramizar=)

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Som tur är så tyckte ju inte dom som var hit att det var så farligt som det stod i pappren. Dom såg ju själva att hästarna inte direkt var dödssjuka :)Det enda dom klagade på var att det var mycket skrot i hagen åt korna och det vet vi ju. Det har vi pratat om länge att vi ska ta bort...
Mamma kom hit igår kväll och stöttade mig lite. Så fick hon se på de "döende" djuren :)

Anonym sa...

hej gumman, nått som hänt? tänkte på det som stod att du var så arg? ha en fortsatt trevlig helg! puss min vän