måndag 3 mars 2008

Måndag

Det har varit en lång helg.
Vi har haft jour och fått jobbat lite.
Janne har hjälpt mig en massa i lägenheten. Vi har kört nästan alla mina möbler... bara en hundfåtölj kvar. Plus att han lastade ett stort lass åt Mimmi i söndags med hennes saker.
Det ser ut som ett bombnedslag här hemma nu... man vill bara blunda.
Ska dona lite innan jag åker till pappa för att fixa lite.
Sover nog i Järvsö i natt. Vill inte sova ensam i Mimmis säng tror jag...
Längtar tills helgen när syrran kommer, på fredag=)
På lördag ska vi vara chaffisar till Hudik. Tomas fyller år!! Ska bli riktigt kul att få träffa honom, de var länge sen nu. Två fulla bilar är det redan hittar vi nån till som kör så blir det nog tre.


Jag längtar som en tok till våren!! De gör nog min bil oxå... den ser ut som ja jag vet inte vad just nu... både på ut och in sidan.
Tänk en mjukglass, på en parkbänk i solen nere på stan och titta på folk=) De är vår!
Sen kommer sommaren!!!!!!!
LÄNGTAR!!!!


Kramisar på er!
Förresten här skiner solen underbart;)

3 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Ja, det ska bli härligt när våren börjar komma :)

Tänkte bara tala om att du skrivit fel namn på mig i länken, det ska var annaanilsson.blogspot.com, med 2 a i slutet alltså :)

Anna Nilsson sa...

Ja, det var inget kul att se...Men jag kände att jag ville vara med. Det är tråkigt, men det var nog bäst såhär, han var ju så pass gammal...

Anna Nilsson sa...

Ja, det känns som att det var bäst så. Vi ville ju inte vänta för länge heller.

Ja, jag hoppas att det går bra med Tulina. Det är ju lättare att gå ut och gå med dom om man är två stycken, man kan ju inte ta båda själv direkt :) Det är svårt att göra nånting med dom när man är ensam hemma hela tiden...