måndag 17 mars 2008

Träning

Äntligen är jag klar med lägenheten.
De betyder att jag kanske kan börja på mitt "vanliga" liv igen...
Jo de ja menar är energi på dansen som jag lagt på hyllan några veckor nu.
Alltså är det måndag idag och det betyder träning i Ljusdal=)
Jag och sys ska dit.
Vi bor hos Janne i Järvsö den här veckan nu...
Skönt att få ha henne nära igen!!!
Fiffi fick följa till Bollnäs idag, tror hon gillade att få vara med och åka tåg=)
Hon duschade igår och Freja blev sur för att hon inte fick...
Freja kommer leva i vattnet i sommar tror jag=)
Hon är galen i duschen...
Freja fick gå på Skästra markanden igår.
Hon träffade en kompis som ville leka med henne=) En stor rottis tik på 2 år.
Nu ska ja å sys äta lite innan duschen sen Ljusdal.

Kramar på er godingar!!

Inga kommentarer: