torsdag 8 oktober 2009

Grattis Hjärtat!

Letade och letade i datorn..
Hittade inget nyare kort på denna ljuva människa än detta just nu. Hon är alltid lika vacker!
Hon har funnits i mitt liv i många år nu, ibland väldigt nära men ofta långt bort geografiskt. I mitt hjärta finns hon alltid mig nära. En person som alltid funnits där i alla stunder för mig och vise versa, hon är enorm!
Den personen som vet mest om mitt liv som varit, en del av det liv som varit mitt... Den enda som vet egentligen nåt konkret om det livet.. Är så enormt tacksam för att du funnits där.

Det är Sofie's födelsedag idag! Grattis du underbara! Hoppas verkligen du får en härlig Din dag idag och ikväll=)

Jag Älskar Dig! Glöm aldrig det!!
Pussar

1 kommentar:

Sofie sa...

åååå gud vad rörd jag blir! Tusen tack för att just DU finns! Pussss!